Morning story

Gör inte om mitt misstag i stark sol...

Jag tyckte att jag hade varit så duktig den här dagen, var första soldagen på kho samui, vi ställde väckarklockan och gav oss ut på en löprunda längst stranden, helt underbart faktiskt. Sprang i en halvtimme och det var riktigt skönt att sätta fart på kroppen och sen slänga sig i havet för att svalkas. Väl uppe på rummet så svirade vi om och börja smörja in oss med solfaktor. Vid det här lagret började ju eftersvettningarna komma....
Och, efter att "ha varit duktig" och smörjt in mig med högsta solfaktorn över bröstpartiet så börjar jag självklart svettas... Jaa hörrni, på bilden nedan ser ni en rättvis bild på vad det resulterade i, solkrämen rann lixom bort från halsen ect och jag vart en flammig tjej.. (såg värre ut i verkligheten dessutom)
Tack och lov att man kan sola bort sånt =)




Kommentarer
Postat av: Caroline

smalskit :P

2012-02-25 @ 08:25:25
Postat av: Anonym

haha, knäppfia! Har nog sett dina minus smörpaket ja :P

2012-02-25 @ 09:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0