Turn Your Bad Thoughts Into Good


(tyvärr enda bilden jag fastnade på i lördags)

Slänger i väg en puss till er, hoppas ni väljer att starta veckan på rätt sätt med massa posivitet och glädje. Det har jag gjort trots att lchf frukosten sket sig och hela helgen gällande den kosten..

Lördagen var sjukt rolig ialf, vi stod längst fram på e-type, sjöng i micken, fick pussar på kinden av honom, och fick smaka hans survin(som jag förövrigt trodde va vatten första gången..)
Dom levererade en grym show och vilka tror ni hamnade på fest inne i loungen deras efteråt? Ja, d var jag tessan och en till tjej (kollega till tessan). Där bjöds det på allt möjligt, surrade en massa och kändes som att dom tackade oss mer än vi dom för en grym show =) dansade så att jag fortfarande har ont i fossingarna, igår hade jag tappat känseln i tre tår..... Kostar att ligga på topp vill jag lova.

Nu ska jag kolla upp vad falla betyder i drömtydningsspråk. Gjorde d 2 ggr i går/natt..obehagligt. Har fått ett drömtydningsintresse här det senaste, spännande må jag säga =)



Kommentarer
Postat av: caroline

Vad innebär drömtydningsspråk? =P

2012-02-27 @ 14:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0