2012-03-08



Ha en fin dag hörrni!
Jag har fullt upp med kurser, försäkringar, offerter, bokföring, deklaration, fakturering, sätta mig in i hansan, kompanjonavtal, hemsidan, redigering av text & bild, logga, beställningar jaa ni anar inte... huvudet snurrar dygnet runt.

Dessutom fått 38 graders feber igen..... knappt sovit inatt legat varm som en kamin... men jag trivs här hos mina killar och håller tummen för att massa strul gällande ombyggnation av lgh j budar på skall klaras upp. Ser dock tyävrr inte så ljust ut.. Säljaren vill sälja till j (som lagt högst bud) dock gäller hans bud bara med förutsättning att det är ok via styrelsen att bygga om lghen, ngt som dom verkar ha problem med, ngn som bor under TROR att ett kök ovanför hans sovrum ska göra med väsen av sig på natten, än ett sovrum? Eh.. vad folk gör i sovrummet på kvällstid är väl mer störande en ett kök som inte ens används?? jaa, finns många jobbiga personer här i världen.

Vi får se vart det slutar.

Back to work!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Uppdatera elaka barn.

2012-03-10 @ 13:06:36
URL: http://powerbyme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0