Äntligen

Första löprundan äntligen avklarad! Ska iofs inte skryta allt för mycket, vart lixom springa, gå springa, gå- stilen på mig idag, fan dom där elaka kusarna från influensan tog verkligen musten ur mig. Jag brukar ALLTID kunna springa på vilja, men idag var det lönlöst. Men spenderade alltså 1 timme ute i strålande vårväder (7 km) helt fantastiskt.



Nu är det bara till att hålla i detta! Mår ju såå mycket bättre när man tränar så förstår inte varför jag hittar ursäkter till att skippa det??????? Ja, ibland är jag inte annat än en lat, utvecklingsstörd jenny.

Nu blir det dusch, sen kontoret en sväng, sen tänkte ja ta min laptop och fara ut till stugan för att jobba där ute i solen, istället för att sitta inne när det är så fint väder.

Tror jag ska köpa med mig en kesella hallon ;) (kan luta åt mitt nya beroende)

Ikväll blir det middag på o´learys med tessan.

Hoppas ni får en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0