Grattis Jenny på 31-årsdagen



Började morgonen, tidigt. Sjöng ja må å leva.... till mig själv så att sis sa åt mig och VÄNTA!!
Stackarn stod och fixade godfika i köket, ett par minuter senare kom den ljuva stämman med ett stort leende och världens finaste frukostbricka =D



Alltså man kan ju inte begära att få något gulligare på sin födelsedag, även lchf kokosboll som smakar som en dröm! Har nog aldrig ätit en så god frukost, TUSEN tack sis! D värmde i lilla hjärtat.

J hade legat vaken tills klockan passerat 12 så att han kunde vara den första som grattade mig på sms, så söt! =) Stackars hade haft svårt att hålla ögonen öppna.. men han tvingade sig själv =) Sött!

Efter mysmorgon här hos sis tog jag med knollis ut i skogen, underbar morgonprommis med både rådjur, ekorrar och pippisar. Knoll jagade allihopa =)



Nu blir det mer jobb, sen ska jag möta upp malin för fika tror jag bestämt, blir en prommis med knollis neröver stan senare.

Hoppas ni får en fantastisk fredag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0