Hudvård



Tänkte passa på att rekomendera en riktigt bra hudvårdsserie. Jag fick Exuviance, ansikts "tvål", dag och ögonkräm av J i julklapp. Jag har nu använt dessa tre produkter och jag måste säga att det gör susen för huden. Jag har inte varit så duktig ska jag väl erkänna med produkter hit och dit, använt decleore tidigare, samt clarins. Den först nämda var bäst av det två, men Exuviance toppar helt klart resultaten. Bäbislen hud, spänstig hud, lystern träder fram och man känner sig verkligen ren utan att bli torr efter tvätten. Den är dessutom den bästa  återfuktaren jag haft. Brukar alltid bli torr på vinterhalvåret men iår har jag sluppit det problemet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0