Morning glory

God morgon!

Hoppas ni sovit gott!

Själv sådär faktiskt... är så uppe i varv med planering och göromål med företaget så väldigt mycket av min vakna tid går åt till just det. Det är ju super skoj, men det är för det ingen dans på rosor! Tuffa besult måste tas precis som dom lättare. Till veckan ska jag till J & K i en hel vecka =D Ska jobba på distans och gå kurs i bokföringsprogrammet i 2 dgr, har höga förväntningar =) Just för att kunna effektivisera arbetet, kan man alla tips och trix från början kan man lägga upp hela arbetet efter det, istället för att sitta och lära sig själv om självklart går det med, men det tar fööör lång tid och noggrann som jag är vill jag gärna inte ha massa strul i bokföringen det första vi får. Ne ordning och reda! =)

Inatt har jag tänkt på att jag måste fylla stora pet flaskor med hetvatten gasa ut till kontoret och skura! Förlorade ett vad, så vart lixom jag som åkte på skurningen, fast vet ni, i like it ;)


(för er som undra så är vattnet inte indraget på kontoret ännu, finns i hallarna men jag är inte mycket för att springa emellan, dessutom jobbiga lås =))

Igår smällde jag i mig bitlines small pizza el fuego, MUMS! Till det vart det godispåse från videoteket samt den här filmen nedan. Helt lagom en fredagkväll =)



Nu frukost i sängen, ska försöka börja med lchf nu när jag känner mig lite kryare. Dagens är finkrisp med ost och en kopp kaffe, en halv blodgrape och ett glas pressad citron med vatten. Senare blir det äggröra =D

Ha en fin dag alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0