Morning!

Vaknade 02:34... PIGG. Nja.. tror hjärnan snurrar på lite för snabbt ibland. Låg vaken till 4 snåret och sen somnade jag om till 6, sen var det bara att kliva upp.

Vart ett glas citronvatten i vanligordning, 2 finnkrisp med brännvinsost. En kopp kaffe, 2 kokta ägg och en halv blodgrape. Älskar frukostar, nog det bästa målet på dagen. Speciellt al la LCHF menyn.

Fredag idag, solen skiner, blå himel, fullt upp... fyllde på min todolista inatt.. fast det skulle jag ju ha skrivit ner känner jag....... infon borta! *suck* Men kommer väl tillbaka.

Vet ni förresten att om ni vill komma ihåg vad ni drömmer så ska ni säga de till er själva innan ni somnar. Om ni tillhör den skalan som sällan kommer ihåg vad ni drömmer, säg åt er själva i en vecka el lite mer, så ska detta tydligen fungera och ni kommer bli mer medvetna om vad drömmarna vill säga er. Själv drömde jag att jag flög med ett paraply över havet? haha med pappa, och mamma åkte efter i sitt. Nja, dags att drömtyda lite tror jag =)



(frukost på kho tao, latte, omelett, och mangosmothie.. Mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0