Mysbyxa



Mina absolut mjukaste skönaste byxor, måste bara visa dom, att jag dessutom köpte dom för 20.- det är ju helt okey. Så att så här slappade jag runt efter löptur och dusch, smällde i mig grillad kyckling, chilibea, paprika, avokado, pärltomater, och mozzarella bollar till lunch, gott!

Innan jag gasade iväg till kontoret, slängde jag på mig sköna slappa kläder.



Solen skiner, så även ett par rayban briller åkte på!



Är i stugan nu, så nu ska jag hunga in i lite arbete. J har btw köpt ny lya =) Stora essingen, lgh vid vattnet, öppenspis, ska renoveras och göras om, är stor balle och ja, kan bli riktigt bra! =D Jag är ju svag för öppenspis, och närhet till vattnet, så tror jag kommer trivas rätt bra när jag springer ner för stigen i sommar och tar ett morgondopp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0