rosa kylskåp?

 

 

 

 

 

 

 

Vi pratar just nu kylskåp, och tro det eller ej men J tyckte att mitt förslag på rosa kylskåp va snyggt!

Vi ska ju som sagt ha ett helt vitt kök med luckor utan handtag, en mörk skiva, kanske svart vilket kommer göra hela intrycket väldigt stilrent. Jag vill stoppa in den här tapeten på en liten fondvägg/parti för att få dit ett lite charmigare och varmare intryck.

alternativt den nedan... Måste se dessa irl för att veta helt säkert.

 

Ska kanske förklara lite så ni hänger med. (Se skiss nedan)

Nu stämmer inte den här helt eftersom jag inte har tillgång till den slutgiltiga, som är myckte snyggare. Men längst till höger där lilla svängen är, där ska vi ha två barstolar, på väggen bakom vill ja ha tapetern som jag visade ovan. (Det var även där han ville ha ett akvarium..... dom tankarna är nu borta ;))

Ni ser här ovan att den väggen jag pratar om är den där köksbordet står, väggen bakom bordet ska rivas, samt tillhörande vägg i hallen vilket kommer göra det hela till en mer öppen lösning, matsalsbordet kommer vi flytta ner en bit och soffan blir på motsatt vägg. Det är väldigt svårt att förklara, men alltså jag har en bra känsla tror detta kommer bli sjukt snyggt när det blir klart.

(Bilder kommer garanterat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0