Saknat mig?









Tjing!!

Hoppas ni mår bra!

Jag har fullt upp med ny server, bokföring, hemsida, löner, förfrågningar, offerter och framför allt lära mig frakter hur stor plats allt tar ect ect ect!

Jag befinner mig i sthlm just nu, varit och jobbat på J:s kontor idag då internet sög här hemma. Fått massor gjort, men känns fortfarande inte som jag kommer framåt? Sjukt frustrerande. Men antar att det beror på att todolistan är lång, jag trivs bättre med en tom sådan, så är bara till att jobba på så den blir kortare =)

Förövrigt funkar det rätt bra att jobba på distans, enda jag igentligen saknar är närhet till mentorn som man kan rådfråga när något nytt dyker upp. Dock är det nyttigt på sitt sätt då jag får stå på egna ben vilket är något jag strävar efter, jag är verkligen en tjej som hatar att vara beroende av andra. Jag vill, jag kan och jag ska klara allt, det är mitt måtto ;)

Näe, back to work hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0