söndag

Imorse kände jag mig lite piggare, så vi drog i väg och kollade båtar, drömmen är en större båt som vi kan dra ut i och bo i under sommaren. Vi har dock liite olika önskningar, J kollar s.t.o.r.a båtar, jag kan lixom nöja mig med en mindre, huvudsaken det finns, sängar, kök och kyl typ. J vill ha vardagsrum, sovrum, toa med dusch, badbrygga, soldäck.. ja ni fattar.... Lite skillnad på prislapparna där  :P



Jag köpte nya ljussttakar och ljus idag, fina va? =)





köpte även det här lilla trädet =) Dock hade jag inte mycket till smycken här att hänga på, men jag gillar det.


Jag håller på att mäter och tänker för att hitta rätt saker till fönsterbrädan, det enda som ska va här e blomman, dom två rosa ljuslycktorna samt tärdet.. ska hitta ngt fint att ha där emellan imån efter kursen förhoppningsvis =)



här ligger ja o glor på tv just nu =D

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0