STHLM

Moooorning sötisar!!

Hoppas ni mår bra och drömt sött!?

Jag har sovit med mina fina killar i natt, så mysigt att komma hit igår. När jag kom fram så jobbade j fortfarande med en visning, så jag satt mig och njöt av en stor latte på esspresohouse och glodde på folk ;)

Han kom efter en halvtimme, sen var det gasen ut på stora essingen för en lägenhetsvisning... =) Var skepptisk till en början, hade sett bilder.. men finns ju ett stort potential för lghen, ligger lite längre bort från stan (kanske tar en halvtimme om man ska envisas att gå som jag gärna gör :P) MEN det ligger nära vattnet, ser det tom från balkongen och den är större, luftigare, har öppen brasa (knollis favvis) mmmm jättemysig föruttom att det var ngn/ra där som kanske inte riktigt bodde där......hrm... Ni vet väl ialf ni som känner mig att jag tror på andra sidan, och får ibland till mig energier/personer som gärna tar sig in i min zon eller hur jag ska uttrycka det så ni hänger med.. Dock var det lixom inget elakt, mer nervöst.

J har ansökt om att få byta plats på kök och sovrum, får han ok så blir det budning, spännande va =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0