Sunday morning

Tittut!

Vaknat ser jag på statistiken =)

Jag vaknade kl 04.37... Eller Wille väckte mig rättare sagt. Kattmånad.... Hrm, inte så okey, springa in och ut ur rummet, mjaua som en stucken gris, busa med mimmi så det låter som dom river stället ect. Va upp och sa till han på skarpen, funkade i sisådär 1 minut, sen var han igång igen...... Kul katt. Efter 2 timmars envishet hoppar han upp i sängen trycker ner tjockkroppen i ansiktet på mig och kurrar så högt han bara kan och slickar mig på kinden med sin sträva tunga. Mmm, det är min wille d =)







Haha, får väl tacka honom för att jag fått lite jobb gjort kanske. Det är rekrytering på ams, bilförmåner, traktamenten, inkassokravsmallar, betpåminnelser, styrelse, skatter och regler och ja herregud, hur ska man kunna allt sånt här? Bara skatteverkets sida är ju som en hel värld. Just nu måste jag reda ut hur bilförmånen fungerar, stod ngt om att resor till och från jobbet räknas privat och att betalar företaget bensinen så måste personen som använder bilen förmånsbeskattas på sin lön..?

På måndag åker systemkameran med ut på kontoret, jag ska leka fotograf och fotografera alla små knapphålshuvuden till nya hemsidan som är under konstruktion. Hemsidan skulle förövrigt redan vara klar.....? Mm, får väl se när den åker ut på nätet..

Förstår ni er på folk som lovar saker utan att uppfylla dom? Alltså säger jag till en kund, medarbetare, chef ect ect att jag ska vara klar med en sak på måndag kl 9 då ser jag f*n till att jag är det också!(även om det betyder att jag får sitta uppe hela natten för att få det klart) Vad är det annars för mening att sätta upp, deadlines, mål osv?
Jag förstår mig verkligen inte på sånt, att folk inte bryr sig om vad deras ord är värt?

Usch, nu vart jag sur,

Back to work.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0