Tisdag har guld i mun?

Tjing!

Jag & Wille har delat säng i natt, han som är en katt har legat tvärsöver sängen utstreckt som en lång bananklump ovanpå täcket så det inte räckte till mina fötter.. gick lixom inte att fixa till under natten utan att rubba på honom, och det kunde jag inte med.. Så min natts sömn har varit sisådär. MEN solen skiner, ny dag, nya möjligheter. Ett par nya kundmöten inbokade, ett i sthlm och ett i hudik i slutet på veckan. fun fun fuuun! =)

Nytt för veckan är väl att jag börjat med lchf lite bättre igen (förutom att mamma lura i mig en mumsmums igår....) Men den va så liten så, vågen är redan på väg åt rätt håll så det gjorde nog inget ;)

Träningsvärken håller dessutom på att släppa, så det är väl bara till att ge sig ut och skaffa en ny ;) Får se om jag tar den turen ikväll då kanske.

Mycket jobb & planering om hur den nya lgh ska inredas med, vi fajtas just nu om d där hemska akvariumet. Visst kan säkert bli snyggt som han tänkt sig, men mitt förslag är ju självklart mycket bättre ;P Det är bara att hänga med här om ni vill veta hur d slutar, även om jag redan vet d.... ;)

Dags och klä på sig och dra till jobbet!

Trevlig tisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0