Tjejkväll!








Blombud =)



Hade en helt underbar födelsedag, den bästa!

Fick en present som inte var av dess like av J. Herregud vad bortskämd jag är!

Vi körde knytis med tapas tema. Det vart 8 tjejer och sjukt mycket mat! Vi åt och åt drack vin, surrade och surrade. Avslutade med både bowling och boxning. (Wii) Därefter provade vi ett nytt ställe i gbg, och wow det var riktigt bra!!



Dom hade bla en pianobar, där tjejerna självklart avslöja att jag fyllde år så fick lite låtar tillägnade till mig =)


Efter massa trevligt mingel så drog vi vidare till parklane vid tre snåret. Herregud vad vi dansa, sprang mellan dansgolven och dansa så både bh:ar åkte av och svetten rann, rätt bra betyg ;)





05.36 var vi hemma, behöver jag nämna att tapasresterna var det första vi dök ner på!?

Dansade btw i mina jeffrey cambell spike skor, och gud vad mycket komplimanger jag fick för dom av både tjejer och killar. Kul! =)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Hihihi! Jag hittade dig, världens finaste Jenny! Nu blir det att lääääsa med en kopp te! Ska bli underbart! :D

puss

2012-04-02 @ 20:08:13
URL: http://sammanbrottet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0