tjejmiddag på o´learys

Hade en super mysig kväll igår med tessan. Hon kom och hämtade upp mig här hemma, och hade bokat bord på ett fullsatt o´learys. Gillar att man får en skål popcorn när man kommer dit, jag tog ett glas rött (får ju passa på när man har privatchaffis ;)) sedan åt vi förrätt, var en korg med olika mixade saker, riktigt gott! Smällde sedan i oss en varsin hamburgare med pommes, åt så vi storkna haha men riktigt god mat och bra service. Vi babbla och babbla tiden bara försvann. Kring halv ett vart jag avsläppt här hemma, då vart det mys med katterna och sen somnade jag gott.

Helt perfekt kväll, lugn och städad, varför går man inte ut och käkar oftare. Mycket billigare och roligare än att dra ut på krogen en kväll enligt mig. Klart alltid kul att rocka loss ibland oxå, men att bara gå ut och käka och ha en trevlig kväll är underskattat, iallafall i mina ögon. Ska göra det oftare.

Tyvärr inga bilder från gårdagen.. vart så bråttom där, jobbade in i det sista innan hon kom, sen va d bara att kleta på sig lite smink, dra på sig kläderna och iväg.

Riktigt bra kväll hade jag ialf, hoppas ni oxå hade det!?!



en flirt från knollis igår till er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0