Lär känna mig bättre

Några snabba frågor


Heter: Jenny, Jessica Vikström

Favoritlåt att träna till: Hrm, nog ingen favorit men det är viktigt att det är mycket fart och gärna bra tryck i låtarna!

Beroende av: Havet, båtlivet, nära & kära, musik, njuta av saker som medför livskvalité & G.O.D.I.S!

Hur imponerar man på dig? Entusiasm, intellekt men framför allt drivkraft och positivitet.

Var bor du? Sundsvall men flänger en hel del till sthlm med, samt kommer Göteborg alltid ligga nära mitt hjärta, mitt hem, dvs där jag bor i hjärtat.

Hur svarar du i mobilen? Aah, jenny?

Vem ringde dig senast? Tessan

Senaste SMS.et? Carl, han hade fått certifikat för "heta arbeten" =D

Brukar du komma i tid: Alltid, kommer gärna några minuter innan!

Hur känner du dig nu: Positiv, laddad för utmaningarna som jag står framför. DOCK har jag ångest för vill väldigt gärna komma igång med träningen igen.

Vanligaste färg på dina kläder: Hrm, nog svarta tråkigt nog, älskar när jag får på mig färg!

Favoritdryck på morgonen: Ett glas citronvatten (en hel citron pressad i ett glas vatten) samt kaffe med mjölk.

Vad är det godaste du vet: Mmm, mat? Färska skaldjur är ju bara helt fantastiskt gott! *dregglar trots att jag åt det till middag nyss ;))

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 22-tiden..

Sysslar du med någon idrott: Älskar fotboll, dock var det många år sedan jag spelade i ett lag, men var rätt grym när jag spelade ;) Annars går jag igång på de flesta bollsporter bortsett från golf.

Favoritpass på gymmet: BODY COMBAT!! utan tvekan! Saknar det som f*n!!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!!!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex & dra fram pillen och pinka ute, stående! Kanske även dra lite i den? haha

Är du nöjd med ditt liv: Ja, men jag kommer förmodligen alltid sträva efter lite mer.. född sån =)

Vad gör du i morgon: Mycket jobb och god mat hoppas jag att det blir =)

Gillar du djur? Jaaaaa, bästa jag vet!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bjuda med mina nära & kära på en lång resa, sedan hade jag nog köpt en motbåt, en stor ;)

Vill du gifta dig: Självklart. Vit klänning och havs-tema på bröllopet, alltså ingen kyrka.

Vill du ha barn: Har alltid önskat mig 3 döttrar, får se vart stjärnorna säger.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Är dina föräldrar skilda eller tillsammans: Gifta.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaa, vem har inte det?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0