egot fortsätter

slappis dag idag igen.. med feber i kroppen så har jag lytt alla råd och TAGIT DET VÄLDIGT LUGNT, slappat framför tv och varit en sväng ut i stugan och hängt med mami o papi samt smällt imig lite gomat =) sen lyxade jag till det med ett glas rött, chevré å finnkrisp samt en ölkorv haha sjukt gott!

ska lägga mig nu så jag är frisk till morgondagen, har mycket å stå i samt tuffar tåget till mina killar i sthlm vid två. Ska tydligen på lghsvisning när jag kommer fram, spännande.. =)

Hörrni, hur kommer jag igång med min träning? Tips tack.. jag kom igång en lite sväng i thai, och var väldigt nöjd över det, som tur e kommer mina små muskler fram rätt snabbt =) för och nackdelar med det iofs. MEN just då och nu är det fördel =)

Inspererar mig själv med ett par bilder så här efter en frossarvecka, jag KAN faktiskt om jag vill =D















Annars är det här myckket jag, framför mat.......... tomhals typ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0